Mamy zaszczyt i przyjemność zaproponować Państwu ofertę na prowadzenie profesjonalnego zarządzania i administrowania nieruchomością.

      Szprotawski Zarząd Nieruchomościami „CHROBRY” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością została powołana Uchwałą Rady Miejskiej z dnia 28 listopada 2003r. i jest spółką handlową ze 100% udziałem Gminy. Zarządzamy 254 wspólnotami z obszaru Szprotawy, Małomic, Przemkowa i Świętoszowa oraz 34 budynkami stanowiącymi w 100% zasób Gminy Szprotawa. Od lutego 2016 r. przejęliśmy zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Szprotawie, w skład których wchodzą cmentarze w: Szprotawie, Lesznie Górnym, Borowinie, Długiem, Siecieborzycach, Dzikowicach i Witkowie.

Zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych specjalistów, posiadających duże doświadczenie zawodowe, podchodzących do swojej pracy z pasją i entuzjazmem oraz wprawionych w walce o dobro naszego klienta.

Mimo krótkiego okresu jaki upłynął od chwili przejęcia nadzoru nad cmentarzami możemy pochwalić się wykonanymi inwestycjami jakimi są wykonane przyłącza wodne na cmentarzach w Borowinie i Witkowie. Mieszkańcy mogą swobodnie korzystać z ujęć wodnych oraz dbać o groby swoich bliskich. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby teren cmentarzy oraz zabytki znajdujące się na nich traktowano z należytym szacunkiem, dbać o infrastrukturę zieleni oraz by osoby odwiedzające swoich bliskich, mogły w spokoju i ciszy uczcić ich pamięć.


      Naszą misją jest zapewnienie wszystkim Klientom poczucie bezpieczeństwa, komfortu zamieszkiwania oraz właściwego utrzymania nieruchomości poprzez zapewnienie usług najwyższej jakości.
Nasz zespół składa się z doświadczonych administratorów, licencjonowanych zarządców nieruchomości, księgowych, radców prawnych, specjalistów nadzoru budowlanego, obsługi technicznej i dlatego możemy Państwu zaproponować kompleksową organizację Waszej Wspólnoty oraz profesjonalne zarządzanie nieruchomością wspólną.

Zarządzanie nieruchomościami to przede wszystkim praca z ludźmi i dla ludzi, to umiejętność ich słuchania i wychodzenia naprzeciw ich potrzebom i oczekiwaniom.

Powierzając nam w zarząd swoje nieruchomości nie będą się Państwo musieli martwić o żadne bieżące sprawy Wspólnoty.

      W Państwa imieniu zawrzemy umowy z dostawcami mediów, wynegocjujemy korzystne stawki usług, ubezpieczymy nieruchomość, ustalimy zaliczki na pokrycie zarządu nieruchomością wspólną oraz usuniemy awarie i dokonamy przeglądów technicznych budynku.

Zapewniamy, że zarządzanie będzie wykonywane rzetelnie według najlepszych standardów zawodowych, z należytą starannością i dokładnością, przy maksymalnym zaangażowaniu dla dobra każdego właściciela i całej Wspólnoty. O każdej porze będziemy do Państwa dyspozycji, biorąc na siebie wszystkie obowiązki współwłaścicieli nieruchomości wspólnej, a tym samym zwiększając Państwa komfort w życiu wspólnotowym.

Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesującą – zapraszamy do współpracy.



Prezes Zarządu

Kazimierz Sutor